Ännu en dag..

Usch, de är jobbigt att vara hemifrån. Vaknade otaliga gånger i natt av konstiga drömmar. Emma skriker Sara i en av dom och jag måste upp och sms:a och höra hur hon mår. I den andra hoppar Towa på ett plan som bär henne långt från alla, eller oj - Det händer på riktigt? Jag har som ingen kontroll på små syrrorna när jag inte är i samma stad. Det händer så mycket konstigt.

Det var tänkt att vi skulle till skärgården idag, sola, bada. Men i stället var vi för trötta och vaknade  runt 11:00. Jag dricker nog rose och fanta till lunch tror jag. Och njuter av ännu en dag i mitt oklanderliga liv ♥



Kommentarer
Postat av: Petra Lindroos

Hej,

jag vet att jag jagar dig men jag vill så gärna byta bilden på min blogg. Jag tycker att du är så duktig och vill gärna ta hjälp av dig igen. Jag vet bara inte hur jag ska få tag på dig ;-). Jag förstår om du inte orkar men snälla meddela mig så ska jag sluta jaga dig.

Petra

2009-06-30 @ 14:33:36
URL: http://plindroos.blogg.se/
Postat av: m

Du verkar NJUTA så fullt ut, att till och jag med i min tillfälliga nedstämdhet nästan rycks med.. :)



Blandningen Rosé och fanta, har jag dock aldrig förstått mig på.. Vin till lunch (och frukost!) ger jag dock tummen upp för! :-D

2009-06-30 @ 15:42:52
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0