El Mouradi Menzel

Sena kvällar när jag sitter vaken med två katter som enda sällskap, framförallt då jag har kramp i magen och öronvärk. Då bokar jag resor. Det är med andra ord inte så bra för min ekonomi att vara vaken sent om nätterna själv. Men denna kunde jag bara inte motstå. Kostar 5600 per skalle, 1 vecka, all inclusive och till Djerba. Den 25:e Augusti. Till Djerba igen - men jag trivdes så otroligt bra i den atmosfären, i den heta solen och sanden. Kameler och vackra hästar. För att inte tala om maten! Jag tar fortfarande in anmälningar, så vill du följa finns de plats ;)

Än så länge är det bara jag och Malin inbokade.

Hotellet är lite finare än det jag bodde på med familjen, och det hotellet var underbart.
Hur är då inte detta?

Spana in:

- Frukost, lunch och middag.
- Obegränsat med förfriskningar, lokala drinkar, öl och vin (ej på nattklubben).
- Smörgåsar, kl 11.00-12.30.
- Snacks, kl 12.30-16.00.
- Eftermiddagskaffe och te, kl 16.00-18.00.
- Snacks och BBQ, kl 22.00-24.00.
- Dag- och kvällsunderhållning.
- Sportaktiviteter (ej motordrivna).

Kommentarer
Postat av: Towa

Ni är gaaaaaaaaalna :)

2009-06-15 @ 09:32:49
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: m

Men shit så nice det ser ut!! Såg annons med just Djerba i ÖP för några dagar sen.. Men jag är ju så jävla mkt för att fundera innan jag tar mig för nåt... Dessutom har jag inte så många veckor att välja på att kunna åka iväg,eftersom jag varit smart att ta på mig att jobba lite extra under min semester :-S

2009-06-15 @ 20:43:11
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Åhh det verkar helt underbart... Fan att man skall vara student och verkligen inte ha råd med en sådan resa...=/ men på ett sätt hade det så varit värt de...=) kram

2009-06-16 @ 09:44:41
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0