Snart så

Det finns inget härligare än att titta på bilder från sköna resor, minnen och känslor blir så tydliga då. Jag är så glad över att mamma följer med till Tunisien, när vi reste i Australien och Thailand hade vi galet roligt. Och mamma som enligt henne själv inte pratar någon engelska surrade med fler än mig. Kan ni förstå hur roligt det kommer bli!? En supersocial mamma som aldrig surar och en översocial Malin som aldrig slutar le. Det är två människor som verkligen gör intryck på andra, en sådan som man vill vara.

Har hunnit med ganska mycket i dag, tvättat och städat. Vi bor för stort. Jag orkar inte hålla ordning....





Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gullig du är, MEN det är ju precis det du redan ÄR ju. Varför tror du annars att jag umgås med dig toka ;)

Åh, nu jäklar måste jag styra upp det på lördag, men det blir väl torsdag iaf va i vanlig ordning? ;p

2009-06-23 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0