Sommarkänsla

Åh så lättsamt det är med collage, jag behöver nästan inte skriva ett jota.
Jag hoppas förresten ni skiter i att kolla på bilderna ;) Ni ska ju vara ute i solen hela dagarna och hänga på en ute servering och dricka kall öl på kvällarna! Se så - ut i solen! Nu går iallafall jag och spanar in Goa.



Gårdags kvällen spenderades på Towas balkong med vattenpipa och "bond musik" Han även med att fundera på vad straffet är om man ertappas i en skåpbil med tre liter vin ;)



Dagen på Andersön. Nu kan jag nog inte bli brunare.







Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den galet heta bruden på andra raden, andra bilden ifrån vänster?

2009-06-27 @ 01:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0