Skansen & lemurer

Jag har haft en mysig dag på Skansen! Den började med pressfrukost för Apotekets nya djurprodukter. Vi gick genom aphuset med Jonas Whalström och matade hungriga lemurer med vindruvor. Sedan vidare till babianerna där vi skålade i fläderdricka och det slutade i en stor reptil sal där vi bjöds på blåbärsshot och ädelost mackor, bland annat! Viste ni att det finns hajar som faktiskt lägger ägg? Det kom som en chock för mig....Haha.

Men det var otroligt intressant med Apotekets nysatsning på förebuggande djurprodukter, och sortimentet var brett och varierande. Där kan du hitta det mesta som gör livet lite friskare för ditt husdjur. Kom ihåg att våra fyrfota vänner är familjemedlemmar och ska behandlas som en sådan också. Allt från öron/ögon tvätt till färgglada bandage och motions/godisleksak för att få katten att motionera bort extra kilon kommer att  finnas. Spännande!

Tack för en händelserik dag.


Mina nyfunna vänner och jag.



Nya trasiga jeans.



Vilken färg är du?

Kommentarer
Postat av: Dog News

Visst var det kul på Skansen igår, jag ser att du vågade hålla i både ormen och spindeln...huuuu jag som har fobi och var rädd för dem även om jag var på flera meters avstånd.

2009-06-18 @ 12:57:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dognews

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0