Earth Hour 2009

Missade faktiskt Let´s Dance i går kväll, men kollade igenom danserna i dag på TV4. Är riktigt glad att Magnus vann, han förtjänade det verkligen. Vilken utveckling han har gått igenom! jag borde önska mig några danslektioner i 27 års present. Det får väl stå mellan det och körlektioner. Ja, har ni hört nåt värre? Jag har fortfarande inget körkort.

Vi börjar så smått känna oss bekväma med varandra katterna och vi. Det är en hel vetenskap att lära känna sin katt. Har trots allt haft katter i hela min uppväxt så jag känner igen vissa tecken och kan avgöra om vi har att göra med en arg eller en glad katt. Haha. Tror dock inte Anders besitter samma kunskaper.

Vad gjorde du under Earth Hour 2009?
Gissa vad jag gjorde. Mina katter lekte rövare på en stol och jag fotade, samtidigt förundrades jag över att så mycket var nersläckt i stan. Grannarna hade det svart som natten och det enda som lös var ett fönster på en skola bredvid.
Gatulyktorna utanför gav mina bilder det röda skenet.

Kommentarer
Postat av: Towa

Du måste ju förstå att du måste lägga upp 110 000 000 000 0000 0000 0000 0000 00000 0000 bildern ju

2009-03-29 @ 16:24:01
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Linda

Äsch, jag var 26 ½ år då jag tog körkort! Dvs i somras. :) Men fan vilket tjat det var från folk fram tills jag tog det. Lycka till!

2009-03-30 @ 14:38:48
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0