Full av slantar

Kära lyxfällan.
Jag erbjuder mig att ge era deltagare en gratis weekend hos mig, en helg dom aldrig kommer glömma. Vi sparar pengar, går inte på restaurang och fönstershoppar inte ens. Vi spelar alfabet på vardagsrumsgolvet och dricker te. Jag ger dom en lektion i hur man kokar soppa på en spik och hur man sedan fryser in 5000 påsar spik kokad soppa i frysen. Jadå, det får plats. Det är bara att pressa.

Mina pengar svämmar över och jag vill gärna bidra med några användbara råd.

Med vänliga hälsningar// Stålar Sara


Kommentarer
Postat av: B+B

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

YOU WISH ;)

2009-03-25 @ 21:52:58
Postat av: Erika

Towas syster, där ser man ;)

2009-03-26 @ 08:42:25
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0