Otrogen?

I flera dagar har jag sneglat, jag har suktat och längtat. Blängt på det jag har. Kan inte för en sekund förstå varför jag valt som jag gjort. Jag har tjuvkikat, flera gånger varit på väg att slå numret, ringa, säga hej. Jag har ångrat mig. Jag har förbannat mig över skit i hörnen. Varför tar ingen tag i det och städar upp? Tankarna har snurrat och jag har funderat. Kan jag få någonting bättre? Jag har varit otrogen. Men nu, när jag sitter här i soffan med nytvättat hår och känner doften av citrusluktande golv. Då vet jag varför jag försälskade mig i denna lägenhet. Jag kommer aldrig byta bort den.

Den behövde bara städas. ♥


Kommentarer
Postat av: Mona

Haha, jag tänkte först - SHIT vad säger hon? Men okej, nu är jag med. Haha.

2009-03-25 @ 08:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0