Plugga igen?

I dag träffade jag min kusin och var det inte för honom skulle jag aldrig komma på tanken. Men reseproducent verkar vara någonting för mig. Nu har jag ägnat mest hela dagen till att söka utbildningar och fundera. Vill jag bo i Orsa. I så fall - vart i Orsa bor man. Jag känner att jag är SÅ REDO att börja plugga igen. Mitt stora huvudbry har aldrig varit OM utan VAD. Har också spanat lite på turismutbildningen i Östersund.....

Kanske har du något spännande tips?
Hmm, underbara frågetecken. Det känns som att det äntligen händer någonting.


Älskling kan du ta en fin bild på mig...
Nej inte på blommorna. På mig!



Kolla jag ligger länkad från Mr "Veckans blogg" Lars Bengtsson.


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du varit till Orsa någon gång?..

2009-03-25 @ 20:01:21
Postat av: Siolia

Nej jag har ju inte det Malin, men det ska tydligen vara så otroligt fint och vackert :) Så det blir toppen ;)

2009-03-25 @ 20:05:39
Postat av: Towa

Låter skitkul!

2009-03-25 @ 20:10:49
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Malin

Okej... Jo, visst är det vackert här omkring.. Blir nog bra det där!

2009-03-25 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0