Vinn en design!

Jag tänkte inviga min super fina nya blogg med en tävling. Jag har gjort ett par designer vid det här laget och jag har valt ut några av dom. Det du gör är att rösta i detta inlägg på en av dom. Jag drar en vinnare den 26/3 och vinnaren får en liknande design som den han/hon röstat på. Simpelt va?

Passa på att få en ny design, gratis ;)


1.
 2.
3.   4.
5.  6.



Nu är verkligen våren här! Fast man ska inte ropa tjosan innan isen är borta, vi i norrland vet att det kan bli snöstorm vilken sekund som helst. Passa dig för att gilla solen för mycket. Dessa underbara rosagula blommor hittade jag på ett stort träd i Cairns. Det var så vackert och lös verkligen rosa.






Kommentarer
Postat av: M

Jag röstar på nr: 3. Jag har en fotoblogg jag skulle vilja såg ut som den så jag hoppas att jag vinner. Den är jordnära och behaglig.

2009-03-19 @ 22:34:17
Postat av: Siolia

Skönt att du kunde kommentera M, har varit lite strul med mina kommentarer! Kan du inte kommentera här så maila mig gärna och säg det, så jag vet om det inte funkar!

2009-03-19 @ 22:35:59
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag röstar på nr 4. Fastnade för den på en gång, den kändes så stilren och elegant =)

2009-03-19 @ 23:32:32
Postat av: Rebecca

Hej!

Jag röstar på nummer 3. En helt underbar blogg, jag är en naturmänniska jag!

2009-03-20 @ 19:34:38
Postat av: Karin

Hej Sara!

Jag röster på nummer två, jättefint när staden är i bakgrunden. Det ger ett djup med lite personlighet på bloggen!

2009-03-22 @ 14:52:24
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag röstar på nr 2! igen för att öka chansen :)

2009-03-22 @ 14:53:49
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0