V.Blogg

Förra Veckans blogg var www.lostcyclist.com, Lars Bengtsson som inspirerade med sin otroliga resa på cykel i 50 länder. Det är nog inte bara jag som blir fascinerad, inspirerad och peppad att verkligen göra den där resan man bara drömmar om och som aldrig verkar bli verklighet. Det är ju verkligen den kan och SKA bli känner jag.

Denna vecka fortsätter vi att bli inspirerade, och då av Minellizmakeup.
Jag sminkar gärna både mig själv och andra, tycker det är otroligt roligt och får ofta höra att jag är duktig. Men är inte det minsta utbildad! Denna tjej ger mig tusen idéer på vad man kan göra. Jag skulle önska att man vågade sminka sig lite färgglatt även till vardags. Med lite färg blir dagarna roligare. 

Veckans blogg kommer uppdateras och synas i "Gott & Blandat" menyn till vänster. För er som inte kan se den har jag gjort en kategori som heter Veckans Blogg. Där kommer jag lägga alla så att ni kan gå in och läsa och se vem det är denna vecka. 

Glöm inte att tipsa om du vet någon blogg som är spännande!



      




Kommentarer
Postat av: Liza

åhhh...vad glad jag blir. jag som har tappat lite inspiration blir nu lite inspirerad igen.

hoppa du haft en fin helg...=)

2009-04-05 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0