Borta med vinden

Jag räknar dagar tills jag får ligga i solen igen. I dag är det grått och jag har på mig en grå noppig ful tröja och är på väg till kuratorn. Varför anstränga sig liksom. Jag tror hon har en bild av mig redan, jag är knäpp, och en snyggare tröja skulle inte övertala henne till annat. Borde svara på några sms också. Hur länge kan jag låtsas att jag fortfarande inte är tillbaka i Sverige? När jag tänker efter...är jag ju inte det heller.




När du längtar efter sand mellan tårna kan du titta på denna:

Kommentarer
Postat av: m

Sand mellan tårna är ju helt helt underbart.. Snygg bikinibild oxå! :)

2009-05-20 @ 06:29:26
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja kuratorer och psykologer är lite speciella :) om man frågar hur är det, då svarar de: hur kommer det sig att du frågar mig det?

haha

2009-05-21 @ 18:03:05
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0