Inspiration

"Elin Sigvardsson på Fredag, hänka på?" Sa någon och jag kan inte säga nej till roliga ideér. Dessutom är jag på tok för dålig på att lyssna på live musik. Jag längtar. En sjö av inspiration skölde över mig i dag när jag låg på rygg i Wilmers stora hög av nallar och pratade om hans nya rum. Han vill att jag ska måla en tavla med en dinosaurie. En stor dinosaurie. Är det där jag ska hitta min inspiration, i ett barns drömmar och fantasier. Den försvann ganska fort, men nu vet jag iallafall att den inte är helt borta och att min kreativa sida..kanske..kan komma tillbaka.

Nu blir det mer skräckfilm, medan han pokrar drömmer jag mardrömmar om alla filmer jag ser.



Kommentarer
Postat av: m

Men åh.. Elin Sigvardsson är ju bara SÅ bra! (hade dock för mig att det var på lördag...) Have fun och njut av varenda minut!

2009-05-27 @ 06:26:30
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp, hon är ju asbra. Jag håller på lyssnar in mig lite mer på senaste skiva nu jag hehe.

Vi hörs i måra! =)

2009-05-27 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0