Obotligt stressiga jag

Nu har vi lämnat mina älskade katter till Henke, dom får vara på Frösön en vecka på "komma bort från matte läger" Men det känns så jäkla skönt att veta att dom har sällskap i veckan när vi är borta. Jag har packat klart, tar inte med mig så mycket utan hoppas på långa dagar vid poolen eller på stranden. Då behöver jag inga långärmade tröjor. Stress stress - det är 5 timmar kvar och allt är klart. MEN ändå stressar jag! Varför? Är jag född med en obotlig stress gen?

Nu måste vi springa på banken och sen måste vi fixa käk ♥

Veckans blogg:


Kommentarer
Postat av: martina

jaha men det är hellungt, tack så mycket ! desamma :)

2009-05-08 @ 16:36:41
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: Erika

Ahh...Småtrollen är på "kollo"! = )

2009-05-11 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0