Allt möjligt


Jag har blivit riktigt dålig på att blogga på helgerna. Men det är skönt att bara pausa och inte känna stress över att fylla denna blogg med text. Har haft en mysig helg, just nu sitter jag ny duschad i soffan och kelar med Zsa zsa zoo. Vi har varit ute på en långpromenad, dom är riktigt duktiga på att gå i sele nu. Vi gjorde egen sushi i dag också. Mycket lättare än vad man tror så tack för inspirationen Malin. Till och med Amazonas ville smaka trots fisk lösa bitar. Har hunnit med att pimpa balkongen med blommor så nu är den riktigt sommar mysig.

Bikinin nedan köpte jag på Lindex. Färgen är underbar.

Tänkte be er om lite hjälp. Jag tappade bort min ring i Lördags, på Captain Cook. Den betyder otroligt mycket för mig då jag fick den av Anders i present. Skulle väldigt gärna vilja ha den tillbaka. Har du sett den eller vet någon som kan ha hittat den? ♥



 








  

Kommentarer
Postat av: Anonym

De såg ju inte alls så tokiga ut, det var bra jobbat på första försöket ;)

Har du ringt eller varit ner till captain cook?

Hoppas du får igen ringen...

Vi hörs i veckan, ha det så bra och tack för i lördags :)

2009-05-25 @ 07:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0