Första Advent

Har sovit konstant i två dagar. För att jag inte orkar vara vaken. För att jag inte orkar prata, titta någon i ögonen, förklara mig. För att jag är less och ledsen. Jag vet. Så kan det vara ibland. Det finns tusen olika förklaringar till det - som att jag har vänt på dygnet och kroppen stretar emot mina konstiga sovtider. Att jag har bytt medicin och det gör att jag blir galet trött. Eller onödiga bråk om onödiga saker. I Vilket fall som helst så orkar jag inte med. Och då är det lätt att sova bort tiden. Kanske blir jag i slutändan lite piggare och lite gladare av att sova nu.

Måste tömma vardagsrummet så att målaren kan börja på en gång i morgon.
Annars ser jag inget hinder i att fortsätta sova. Typ nu.

Lyssna på denna så länge:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0