Meze

Nämen, jag trodde aldrig att Mariette skulle bli utröstad ut Idol. Aldrig! Hade ju hoppats på att hon skulle vinna. Kom precis på klubben, har haft en asrolig kväll. Hamde på förfest tillsammans med ett ex till min pojkväns kompis. Jag har aldrig träffat henne förut, men efter lite surr om gemensamma vänner kom vi fram till att vi hade en hel del att prata om ;) Så kul! Det var nog länge sen en Fredagkväll på Plaza var så rolig. Sen gick vi på efterfest tillsammans på Pera. Jag är så mätt på meze nu så jag spricker. Det var nog bara jag som åt....haha. Och drack cola. Allvarligt så gick jag dit mest för maten, men det slutade med att jag tyckte sällskapet var riktigt riktigt roligt. Jag fick lära känna en ny människa, jag älskar ju att prata kulturkrockar och alla olika typer av religoner. En spännande kväll helt enkelt. Som bjöd på mer än meze till fyllekäk.

Eftersom att jag sitter på klubben, och nån nisse trollat bort min picasa med alla bilder ;)
Så letade jag reda på lite bilder i Towas pixbox. Haha. Det är riktigt kul att titta på gamla kort. Jag har ju gått ner en massa, är lite rädd att jag ska gå upp alla kilon nu igen bara :(


Åren som gått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0