Paljetter

Godmorgon ♥ Visst är det svårt att tro att jag är vaken kl 8!? Men så somnade jag innan 24 och var vaken hela natten innan. Nu kanske jag ska passa på att vända tillbaka dygnet. Kom på att jag säkert inte sett Lina på några dagar, känns som att jag vaknar när hon går och lägger sig. Lägenheten är ju inte SÅ stor, att man inte ser varandra på flera dagar. Nej skärpning Sara - inge mer sova till 16:30.  

Hittade denna fina bild på
Lina´s blogg. Jag efterlyser fler spontana utekvällar, dom blir bäst! Men lite svåra att planera in om dom ska vara spontana? På söndag är det första advent. Så förbannat trist att målar´n inte har varit här ännu. Vi kan inte hämta sofforna förns han fixat rummen. Första advent utan stake, stjärna och soffa. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0