Från Lindex...

Medan Semy shoppade dricka och plockmat för flera tusen på Coop så köpte jag en jacka på Lindex, i skinimitation med roliga detaljer längs knäppningen och kort i modellen. Följa med hem fick även en genomskinlig långärmad, ett längre linne med paljetter och ett linne med knäppning i nacken med detaljer över bröstet. Allt i svart. Det var en sådan dag idag. Sen slängde jag i mig falafel med sallad. Ikväll, ikväll, ikväll..vad händer? Jag sitter fast på klubben med en pojkvän som aldrig får röven härifrån.

Jag ska ju packa. Min söta inneboende kommer ju till veckan. Då måste det vara ordning och reda.
Ska bli kul att bo med någon igen, sen Helene flyttade så har jag faktiskt planerat (i liten grad) att hitta en inneboende igen. Kul med nya människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0