Hon är min!

Visst är det kul när man upptäcker helt andra sidor hos folk, sidor man inte viste fanns eller som man inte har sett förut. Idag och igår visade Semy upp hur han blir i småstressade situationer, han blir stel som en pinne och kan inte röra en fena. Tur att Roy dök upp och hjälpte till i köket. Det finns inget sexigare än när män lagar mat - även om dom bara skivar päron. Nu är det iallafall klart och bordet är dukat.

Nu ska jag iväg och möta upp Emma sen blir det piff med lösögonfransar och makeup i någon timma. Sen mysig hemmkväll med ost fondue och gott bröd. Hinner säkert blogga lite senare om våra snygga outfits. Förresten så pratade jag lite mer med Bibbi´s ägare idag. Jag betalar handpenning och vi hämtar henne antagligen den 6 - 8 November. Även fast hon inte vill vara ute så måste hon såklart ha en sele. En rosa. För resor och till sommaren så kanske hon vill krypa lite i gräset i Husås. Köper en likadan som killarna har. Från Puppia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0