Vad har du gjort..

Att göra kollage i paint/picnik/picasa är lättare än vad man tror. Jag älskar ju att klippa och klistra och när man väl har kommit på vilket program som snabbast löser min idé så är det riktigt roligt. Jag har ALLTID varit en photoshop tönt (och är det fortfarande) men nu klarar jag faktiskt av att alla inte har photoshop. Jag kan blogga iallafall. Mina inlägg skulle btw inte vara detsamma om jag inte fick leka med bilder 5 min innan jag ska skriva.

Att blogga är en del av mitt liv och bilder/foton/kollage är det med. Skulle inte kunna tänka mig att nu publicera ett inlägg utan en bild. Vad det nu än är för bild.

Att Olearys och PAUS kanske blir av med serveringstillståndet, eller har blivit? Ingen aning. Det rör mig inte i ryggen. Vad som däremot känns spännande är att Snö Of Sweden har köpt brandstationen! Kanske förvandlar dom den charmiga byggnaden till en stor glittrig snöboll, har en liten butik där brandmännens gamla duschrum låg och klär väggarna med glaskulor. Hoppas hoppas hoppas....


En liten påminnelse till er till mig själv:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0