Här igen

"Du bloggar aldrig Sara!"

Men jag har för fan ingenting att skriva. Det är tomt i huvudet. Jag kan inte förklara vad jag tänker på, det är så mycket tankar som snurrar. Ni skulle inte förstå ändå. Ibland tycker jag att jag är patetisk och egoistisk som bara tänker på mig och mitt mående hela dagarna. Ibland är det svårt att låta människor komma nära och låta dom förstå.

Förut kunde jag bläddra bland bilder liknande dessa, på vackra magiska kvinnor, och hitta någon slags inspiration antingen till att skriva eller måla. Men blä, det gör jag inte nu. Det är bara plast och retuscherat. Det är inte på riktigt. Konstlat och tillgjort. Måste hitta en ny inspirationskälla tydligen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0