Hejdå Husås

Godmorgon alla! Nu är mysdagarna hos mina föräldrar slut och vi ska hem till stan, hem till katterna och hem till kokat vatten. Jag har lånat gardiner av mamma som vi ska sätta upp i vardagsrummet :) Jag hoppas att det
kommer bli fint. Det behövs verkligen en ansiktslyftning i det rummet. Ska försöka göra några armband att visa er också, köpte ju en massa massa armbandsgrejs. Men har inte lyckats göra så många ännu. Kanske kan vara bra att börja nu så har jag lite roliga julklappar att ge bort. 

Våran inneboende åker hem till Libanon idag också, över jul. Så nu blir det lite tommare hemma.

Tog bilderna i Istanbul på ett Hamam där Kate Moss fotograferats.
Dom hamnar i ispirations kategorin! :)
..


Kommentarer
Postat av: Matilda

as snygg blogg! kram

2010-12-15 @ 13:15:31
URL: http://matildaisaacs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0