Smala minnen


För ett par år sedan gick jag igenom en jobbig period och gick ner grymt mycket. Ett tag var jag en 36:a och har aldrig varit så liten i hela mitt liv! Alla kläder jag köpte då kan jag såklart inte ha idag, men jag försöker träna och gå ner i vikt nu. Då slutade jag helt att äta, vilket inte är det ultimata. Det är lite svårare att äta och träna sig smal tycker jag. Får inte riktigt till det met mattider.

Men de här bilderna är tagna då jag var lite (mycket) lättare! Det syns mest på ansiktsformen! Hade också betydligt finare hy då, suck. Så kanske dags att börja med MD formulations igen då...

Hmm, sluta äta kanske skulle vara en idé ändå ;P





Kommentarer
Postat av: matlda

Inte då! Äta bör man, annars dör man.. Och på vintern är det ju bra med lite underhudsfett, så fryser man inte så mycket ;)

2010-12-29 @ 22:11:25
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: Towa

Du är såå lik emma på sista bilden

2010-12-29 @ 22:14:23
Postat av: Sophie

vacker du är da! :)

2013-04-24 @ 10:50:59
URL: http://swalan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0