En förvirrad natt

Äntligen har jag vaknat! Jag är den första att erkänna att det blev lite för mycket igår. Jag vaknade i morse utan pojkvän i sängen, utan telefon och helt avskärmad från ALLT. Då insåg jag vad behändigt det är med hemtelefon. Nu måste vi kanske skaffa en. Jag satt kl 06:00 inloggad på MSN och Facebook för att hitta någon som kunde ringa Semy, eller min telefon, eller någon!!! Till slut kom Towa till undsättning.

Nej aldrig mer. Nu ska jag dricka med måtta = "Fin dricka"

I morgon kl 20:00 bjuder Andreas på tårta. Han kom på idag att han fyller år! Haha, själv planerar jag min födelsedag två veckor innan genom att planera flykt från stan, stänga av min telefon och gömma mig från allmänheten.



Kommentarer
Postat av: femman

Lite för mycket kan ju vara nice. ALLDELES för mkt, kanske är liiite mindre nice ;) Jag gillar bilden på tre apor. Mycket likt originalet måste jag säga ;) Sött! :)

2010-02-22 @ 06:51:22
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0