En underbar dag

 

Det händer så sällan, att jag mår såhär! Jag somnade med en otrolig stark kärleksfull känsla. En varm, glad, lycklig tanke om att jag har allt jag kan önska mig. Jag vaknade med ett leende, kan till och med säga att idag är jag lycklig. Min rumpa är snygg i jeans, mitt hår som jag aldrig får någon fason på vart härligt rufsigt med lite dust it. Inte ens om jag gräver djupt hittar jag en negativ tanke.

 

Hur blev det såhär? Och varför just idag? Vad har hänt?

 

Jag är helt förstummad. Jag måste fundera ut hur jag bar mig åt för att hamna här, så jag kan göra det fler gånger.

 


Kommentarer
Postat av: femman

Det är SÅ skönt att känna den där lyckan! Jag är själv mitt i den. Ingen aning vad som hänt. Det var ju inte längesen jag befann mig på Botten. Och nu går jag runt med ett stooort leende hela dagarna och kommer på mig själv lite då å då med att gå runt å småsjunga.. av ren lycka liksom! Utan egentligen anledning heller, har denna Lyckokänsla kommit in i mig kropp. Häftigt! Grattis grattis! Hoppas du stannar i din sköna känsla! Det är du värd! :)

2010-02-09 @ 21:04:19
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0