Hur som helst, hur jag vill!

Vilken härlig dag! Filmen var inget att hänga i julgranen, men lite sevärd. Fast se den lika gärna hemma så spar du nån hundralapp. Är glad idag att det inte blev någon utgång igår. Känner mig så fräsch och pigg. Haha. Orkade ju till och med sitta på isen och sola. Hoppas det blir sol i morgon med.


Det är inte så att jag har tröttnat på att gå ut, jag har tröttnat på allt fix och allt tjat som kommer med det. Tjat om att jag ska se ut på ett visst sätt när det gäller smink och smycken. Fick höra flera gånger i går från olika håll att jag måste fixa till mig mer. "Ska du bara se ut sådär?" "Men Sara vi känner inte igen dig" "Men lite smycken kan du väl ha på dig" "Men inte sååååå tråkig Sara".....


Jag ser väl ut hur jag vill! Huvudsaken borde ju vara att jag har roligt när jag går ut, inte att jag ser rolig ut när jag går ut. Jaja, jag får väl bli bättre på att säga att - Nej, nu ska jag se ut såhär. Igår tappade jag lite lusten att umgås bara för det. Förut har jag känt att jag måste fixa till mig mycket för att synas, men nu vill jag ju inte synas på det sättet. Jag vill dansa, sen gå hem och sova. Och jag tror jag ser trevligare ut, typ som en tjej man gärna surrar lite med - om jag inte klär upp mig i allt som finns i smyckeskrinet. Är det kanske min klädstil som ändrats, är det kanske årstiden med sitt dystra mörker som gör mig tråkig. Skitsamma. Jag vill bara vara så som jag trivs bäst.


Så för att klargöra att jag ser ut hur jag vill, en bild utan smink i noppig randig mössa. Och grå och tråkig vinterblek hy:




Kommentarer
Postat av: Jennie

På min lilla netbook så hamnar annonserna till vänster på bloggen över själva inlägget så att stora delar av texten döljs. :/ Tänkte, bara så att du vet. För det lär ju vara fler som har det problemet. Och zoomar jag ut sidan så att allt kommer fram så blir texten så liten så man knappt kan läsa den. Lite trist. :(

2010-02-15 @ 08:52:08
Postat av: femman- inte alls lika naturligt vacker- så fix är ett måste..

SÅ naturligt vacker, är vad du är! Inge fix behövs ju för dig! KRAM



(sen håller jag med ovanstående person som skrev om annons som döljer text...)



2010-02-15 @ 18:20:06
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Siolia

Så :) Nu finns inga annonser på sidan.

2010-02-15 @ 19:05:10
URL: http://siolia.se
Postat av: Jennie

Ah tackar! Mycket bättre :)

2010-02-15 @ 20:24:00
Postat av: femman

toppen! :)

2010-02-16 @ 20:17:05
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: andreas

tycker du är fin som du är och du ska vara dig själv!! skit i vad andra tycker :) hälsa semy! underbart här i stor stan !

2010-02-16 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0