Nya insikter

Idag gick jag faktiskt på tiden jag hade på psyk. Den var bokad sent så jag skulle hinna vakna! Haha. Var länge sen det kändes så bra att vara där, var länge sen jag pratade så mycket. Det var länge sen någon orkade lyssna och ge mig så mycket grym feedback. Jag är verkligen så glad nu. Allt det jobbiga kommer att lösa sig, allt det svarta kommer försvinna. Och kvar blir bara en sprudlande Sara, jag kommer inte ens ha mitt dåliga morgonhumör kvar ;P

Ni ska bara veta hur dåligt jag har mått av att jag bara sover hela dagarna nu, jag känner att jag borde skämmas för att jag inte är kreativ och tar för mig av livet. Men vet ni, jag tänker inte be om ursäkt för att jag sover. Jag är ju sjukskriven, jag ska bara vila och göra sånt som får mig att tänka lyckliga tankar.

Det händer inte så ofta att jag lägger in foton som inte är mina. Men den här bilden var så skön just idag när solen lyser och himlen är isigt blå. Den påminner mig om att efter den kallaste svartaste vinter så kommer solen tillbaka. Nu blir det en uppfriskande promenad med älsklingen!



Bild lånad härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0