World Rhythm

Jag har varit riktigt självisk de senaste dagarna. Inte bloggat, inte fotat. Jag har helt enkelt inte tänkt det minsta på mina läsare. Man skulle nästan kunna säga att jag skiter i er. Nu är jag så trött så jag ska krypa ner i sängen och vänta på att Semy ska komma hem från klubben. I morgon blir det World Rhythm
Fest på Gamla teatern.


Har ni planer för alla hjärtans dag??
Såklart man inte måsta köpa prylar och sådär till sin älskling, men man vill väl ändå på nåt sätt göra någonting lite extra gulligt. Jag vet inte vad vi ska göra. Vi får se på söndag - vi kanske sover hela dagen. Det kan vara nog så romantiskt att somna till hans snarkningar och krama hans hand.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! Jag tyckte att jag köpte världens bästa alla hjärtans-dag presenter i år. =)



Vasso fick 10 kg gröt

Mamma fick 48 vaccinationer mot poli

Pappa fick 134 påsar med väskeersättning



Allting beställdes på Unicef.se och skickades iväg till behövande barn. Sen skickades de hem 3 st fina kort till mig som jag kunde skriva på och sen ge bort. Jätte fint. Fin present och pengarna går till de som verkligen behöver dem =)

2010-02-13 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0