Östersund som vackrast

En dag med is, snö och sol. Toppad med indiska mat på Goa med Towa och Krille. Haha. Vilken dag, kanske kan det hända roliga saker på vardagarna med. Det gäller bara att le och ta in allt det sköna, glada, roliga. Nu ligger jag i sängen med ProViva - Päron, Kiwi. Den är så god. Skräckis, eller drama...Kanske ska spara skräckisen tills Semy är hemma.






Fick en bok av Towa idag "Drömbok" heter den. Finns här.
Verkligen en bok för mig, nu måste jag bara ta tag i mina idéer.


  • 152 sidor att fylla med dina egna drömmar
  • Över 50 citat om att vara på väg.
  • 20 påbörjade bilder att rita vidare på
  • Och en övning där du sätter dina egna mål och genomför dem.

Ett sammanfattande bonuskapitel från boken Personligt entreprenörskap- att få saker att hända som beskriver tekniken för att förverkliga egna drömmar och idéer.

Vad är din största dröm?


 

 


Kommentarer
Postat av: sioux

lycka till med att forverkliga dina drommar ;)

2010-02-24 @ 17:35:10
URL: http://redsquirrrel.blogspot.com
Postat av: Nettan

Det var en fin bild du visar!

Kram

2010-02-24 @ 21:15:14
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/?tmp=06202704

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0