Tjejfest

Jag kan ju inte stå bredvid Emma nu när jag är blek som en..ja..som en vad? Blek är jag iallafall! Och Emma tycker att hon är blek. Haha. Vi har nyss ätit zucchinisoppa och chevretoast med honung på. Så jäkla gott. Vi har haft en riktigt rolig helg, påminner kanske lite om de gamla galna helgerna jag och Emma kunde ha. Men nu är vi lite tröttare och lite mer återhållsamma med alkoholen ;)

 

Två "tjejfester" har vi hunnit med, det gick rätt bra med tanke på att varken jag eller Emma är så sugna på att umgås bara med tjejer. Det funkar inte. Jag har ingenting att säga, det blir fnittrigt och konstigt. Tjejer viskar och tittar. Killar å andra sidan, dom dunkar ryggar och spiller öl. Känner mig mer hemma bland skäggstubb och after shave. Självklart betyder inte det att jag inte kommer överens med tjejer. Det gör jag. Men då ska det nog vara speciella tjejer. Och jag hade turen att umgås med speciella tjejer i helgen :)

 

En bild på mig och Emma från helgen.


Kommentarer
Postat av: femman

Fina ni är! :)

2010-01-25 @ 09:42:09
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Towa

http://op.se/stromsund/1.1748893

2010-01-25 @ 16:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0