Tavlan 1, 2 och 3

Det är roligt att kolla på tavlan såhär. Hur såg den ut först, vad hände sen, hur ser den ut nu..osv. Intressant också om man tänker på att det här är det första jag målar på säkert ett år! Vad har hänt under året, hur har jag mått, hur mår jag idag. Haha. Och så är det här det första som kommer ut i färg!? En skrikande gapande filur med stora händer. Jag undrar vad han skriker om. Den blir bra. Men nu måste den få vila. De vita partierna känns lite tomma, tråkiga..vita..där växer det nog fram någonting.

 

Ni får se när den är klar såklart!


 

~~~~ ♥ ~~~~

Måste passa på att tipsa om att Sehlan börjar jobba igen på Måndag.

Våran super duktiga frisör!

Unna dig färgning & klippning för bara 499:-

Du bokar på: 063-101121

~~~~ ♥ ~~~~

 

 




Kommentarer
Postat av: femman

du är grym i ditt målande! Så roligt att få följa tavlans växande...

2010-01-31 @ 06:32:39
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0