Eclipse

Blev svartvita bilder, så naglarna kanske syns lite dåligt. Men fransk manikyr blev det idag, sista dagen här. I morgon kl 09.00 svensk tid åker vi till flygplatsen, och senare på natten flyger vi till Kiev sen Stockholm. Det löste sig till det bättre med biljetten till Östersund, vi tar nattåget så är hemma kl 07.00 på söndag morgon istället för 15.00. Sista kvällen kanske jag borde spendera springandes på marknader och shoppa, prata, titta. Men suck, jag orkar verkligen inget mer Thailand nu. Hade jag inte haft så mycket hemma som väntar på mig, som jag längtar efter. Då hade jag gärna rest mer. Men just nu gör det bara ont i kroppen. Hela jag vill hem. Jag har inte ens ro i kroppen att dricka en iskaffe ute. Om jag bara stannar på rummet, läser en bok, så går tiden fort.

Vi var på Eclipse idag, den var okej, samma vanliga tjat om Bella och Edward.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0