Phuket

Ahh har ar jag pa varldens vackraste plats och har ingen kamera!! Vi sov lange idag och vaknade till vag skvalp och stekt ris med gronsaker. Jag alskar thai mat! Jag vill bo har. Manniskorna ar trevligare an jag minns dom, nu ler dom faktiskt pa riktigt. Vi betalar 75 kr per natt per skalle pa hotellet, Didis. Det kanske ar dyrt..jag vet inte..men det ar ratt fint och ligger nara stranden och precis ovanfor Bangla road. Om nagra dagar funderar vi pa att aka till pipi. Vi far se. At den goda vita frukten idag, med gront skal. Den som ser ut som ett stort gront apple :) MUMS! Nu ska vi kaka igen, haha, gor vi annat?

SAKNAR er dar hemma, och katterna ♥

I morgon ska jag battra pa brannan ytterligare, vi fick hora att det inte skulle vara badvader har nu. Men JO, det ar det verkligen. Det var hoga vagor men solen steker.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va, HÄRLIGT att vara i Thailand , där skulle jag absolut vilja vara nu. Här har vi ingen sommar alls, blåsigt och bara 8 grader BRRR!

Thailand ÄR en härlig plats på jorden.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0