Manikyr och stranden

Lite bilder som jag hittade på Lollos kamera. Internet funkar på rummet nu, så äntligen får jag skriva med Å, Ä och Ö. Vi har varit på stranden idag, inte för att jag behöver sola mer men det är skönt att bara vara lat och verkligen känna att vi kan slappa bäst vi vill. Vi åt en majskolv till middag, en iskaffe till efterätt. Nu är jag trött igen. Känner mig inte så glad, fast jag försöker verkligen. Phuket är väl inte direkt rätt ställe att bryta ihop, vart hittar jag akutpsyk här?

Det är ju ingen idé att längta efter sängen hemma, att sakna katter och Semys kramar. Det kommer ju, men vart hittar man ork att ha roligt den tiden som är kvar när allt bara känns jobbigt. Tråkig jag är va? Här sitter jag i Phuket med tre roliga vänner och surar och gråter. Och vill hem. Jag kan verkligen förstöra en semester - så res aldrig med mig ;)

Gjorde en manikyr idag, lyxigt, turkosa naglar har jag nu med blommor på.

Har börjat läsa denhär boken, den är riktogt bra!
Hon skriver om allt det jobbiga så ironiskt, asroligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0