En dag som alla andra

Två toppar fick fylla ut min garderob idag. Somriga och fina. Morgonen började med möte på banken, sen lunch på Tuttis Konfetti med mamma, Emma och Sehlan. Sen vidare in på Stadium och upp på Gina Tricot. Tasseborg där det inhandlades kattmat för månader framöver och sen PAUS + Shanghai Wok + PAUS. Pust!

Men nu sitter jag i soffan och andas. Har till och med hunnit vila mitt på dagen och kollat klart en film. Det är skönt att hålla igång, stannar jag upp oroar jag mig så mycket över allt möjligt märkligt. Jag vill åka till Sharm El Sheik, tror jag ska boka. 14 dagar. Men ska vänta någon vecka för att se vad syster tänker om Bali. Det låter också som ett alternativ och behöver inte kosta så mycket mer! Billigt ska det vara. Men mycket av värdet ligger också i äventyret.

Är ensam hemma nu. Kanske skulle utnyttja det lite och göra sånt man bara gör när man är själv. Klämmer pormaskar, färgar ögonbrynen, lägger ansiktsmask, plockar bort hår på bröstvårtorna och rakar tårna. Haha.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hm...du sa ju till mig på sms att du hade på en gång efter bank mötet gått hem och somnat för att du var så trött??? Man kan ju undra vad det var du var trött på egentligen då??

2010-03-25 @ 22:53:29
URL: http://emmathorens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallå, var inte du nyss och fick ekonomisk rådgivning? Hade inte du lite problem med ekonomin? För vems pengar är det du fikar varje dag, eller käkar ute, köper tröjor för? Vem är det som betalar resan i så fall?

2010-03-26 @ 09:04:13
Postat av: femman

Ja, vem fan skulle inte behöva raka tårna :-o haha.. Trevlig helg på dig tjejen! KRAM

2010-03-26 @ 21:29:09
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0