Chevré Lasagne

Idag gick jag på gymmet och körde 1 timma på bandet, sedan 1 timma afrodans. Sist jag körde afrodans så var det när jag tränade på Stepin närmare stan. Då gick jag varje måndag. Kände mig lite ringrostig faktiskt, haha, armar och ben som ska komponeras ihop till vackra rörelser och danssteg. Jag var mer en klumpig Sara än en graciös. Men musiken, trummorna, rytmen. Allt är så jäkla kul! Ett underbart sätt att träna. Men nu har jag blåsor under fötterna. Inte van att dansa barfota ;) Det händer ju aldrig på Plaza. Hoppas det fixar till sig till nästa måndag. Då ska jag afrodansa igen :D

 

Ännu mer god mat! Idag gjorde vi chevré lasagne. Spenatplattor, zucchini, färska tomater, krossade tomater och fryst bladspenat. Varvat med en massa god chevré. Salt och peppar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0