Packat!

Vilken flopp för två av mammorna i "Ensam mamma söker" Riktigt dåligt av Emma tycker jag att kräva ännu mer daiting med dom båda killarna, stakarna! Jag har packat klart! Tror i och för sig att jag har med mig för varma kläder, är så jäkla svårt att förstå om 20 grader är varmt, sommar varmt? Haha. Tror jag kanske att jag ska åka till nordpolen. Packar till och med ner en regnjacka.

Blir lite jobbigt att lämna katterna och Semy hemma.
Men det är bara en vecka så dom sköter nog om varandra bra :)

Jag undrar varför jag är så rastlös, och måste åka bort från stan var tredje månad. Hmm. Hur gör man för att bli av med känslan att allt är mycket bättre någon annan stans. Om jag katterna och Semy flyttade till Thailand skulle jag vara lycklig varje dag....



Kommentarer
Postat av: Emma Thoren

Ha en toppen resa nu då och njut av värmen lite från mig med ;) Hälsa Towa så gott å. Kraaam

2010-11-28 @ 23:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0