Nya jeans

Ligger i sängen med Bibi i ena armhålan och ELLE och mangosorbet i den andra. Jag måste ha varit så ensam och helt utan mys innan jag köpte kissarna, minns inte ens vad jag gjorde ensamma kvällar och dystra dagar. Köpte shiba till dom idag - den enda blöta kattmat dom äter (enligt Semys test som jag litar på)


Jag fick dom här jeansen idag av Semy :) Jag vill nog ha dom grå också! Kanske springer ner och köper dom i morgon, får inte glömma bort att vi MÅSTE simma också. Shit jag har varit alldeles för lat den senaste veckan. Har tydligen fått boxen med pennor jag skrev om tidigare hemskickad, av en söt mamma ♥

 

Vad har jag gjort för att bli så bortskämd idag just?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0