Ego boost ;)

Det var länge sedan jag pratade om träning och vikt var det inte?? :D

I början kändes skillnaderna så stora, magen började att försvinna. Jag kände mig piggare, gladare. Om inte nog med det mycket nöjd över att jag tog tag i mig själv och bestämde mig. Jag märkte stor skillnad på vågen. Mina jeans passade bättre. Alla mina kläder satt snyggare. Nu krymper jag inte i samma takt och vill det inte heller. Nu känner jag skillnad på passen, jag har bättre kondition än någonsin, mer uthållig och min vinnarskalle har fått sig en rejäl boost.

 

Kan jag så kan du är viktigt att komma ihåg.


Kommentarer
Postat av: Petra

Helt klart en skillnad!

Tummen upp till dig för att du fixar det!!

Får man fråga hur du äter? Jag undrar eftersom jag har några kilo jag behöver gå ner, men får inte riktigt till maten och träningen.

2011-04-07 @ 16:54:59
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0