Loppis

Gaaahh!! Ni fattar inte vad jag städat idag. Alla skåp och lådor och garderober är i ordning. Är så jäkla nöjd över resultatet :) Jag ska sälja alla kläder som bara ligger och skräpar på loppis den 1:a maj. Nu är allt nerpackat i påsar och IKEA kassar. Vilken ren luft det blev här hemma. Det dumma jeansen i storlek 36 jag aldrig fått på mig ska äntligen BORT. In med nya kläder som jag kan ha istället ♥

 

Vi tränar på systrarna och jag. I morgon blir mitt andra Body Balance pass.

Ser fram emot det med förväntan - och lite skräck :S

 


Kommentarer
Postat av: karita

Gud man ser ju verkligen resultatet! Najs work! :)

2011-04-14 @ 06:30:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0