Progressing

Har idag upptäckt vilken enorm kraft jag har om jag bara bestämmer mig! Har säkert slängt mig på sängen och SVURIT att aldrig mer måla NÅGONTING! Har skickat 10 sms och fått 10 svar om att jag är duktig. "Kill your darlings" är något att alltid sträva efter. Det betyder i korthet att man måste våga ta bort det som är lysande men som förstör – eller inte bidrar till – helheten.

Så måste jag tänka när jag målar. Bort med det som är för bra, för perfekt. Så växer tavlan.



Tänker inte visa någonting innan den är klar. Men ni kan få se några fragment :D


Kommentarer
Postat av: m

Väntar på att få se när du målat färdigt :)

2011-04-13 @ 14:33:03
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0