Klänningstress..

En heldag med Malin på stan. Vi letade en klänning till mig (ingen höjdare dock att prova klänningar med feberattacker som kommer och går, tur inte svetten lämnade några tydliga spår på kläderna..hehe) Skönt med någon som kan vräka ur sig "Nej inte den - ser ut som ett tält" "Nej du ser ut som en struts" Malin kan man lita på i alla väder :P

 

Berättade ju förut om ett bröllop med blå som färgkod. Vad betyder det egentligen!? Räcker det med blåa skor, eller en blå sjal, smycken? Eller kommer gästerna dyka upp i blått från topp till tå? :S Hittade en klänning som verkligen kändes JAG. Den beiga med svarta band. Den lila är ett exempel på vad jag INTE vill ha på mig ;) Tycker ändå att det är så svårt, jag vill ju att den ska kännas uppklädd men ändå avslappnad. Tror ni den beiga blir bra med lite roliga smycken och fina skor? H&M känns som ett jäkla tråkigt ställe att handla klänningen på. Men provade verkligen allt i alla butiker!! :( Och är kanske lite sent ute för att beställa på internet?

 

Hittade denna klänning på H&M, och skorna på Nelly. Skorna skulle jag ha haft! :)

 


Kommentarer
Postat av: m

Den till vänster är ju jättefin! Fixa en BLÅ tatuering vetja! ;-) Det borde vara imponerande nog att räcka som det enda blåa tycker jag ;) Jag tror inte man ska överdriva med det blåa, trots färgkoden.. Jag skulle haft panik..passar inte alls i blått (inte i rött heller för övrigt.. så inte det heller hade funkat för min del), men lite blå örhängen, halsband, armband, fotlänk, NAGELLACK! Ja, det blir kanon även om klänningen är beige å lite svart! :)

2011-08-17 @ 21:56:31
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har på senare tid lovat mej själv att våga säga bra saker om personen utan att bara tänka dom. Har följt din blogg ett tag å du har en jättebra blogg. Men inte nog me d. Du e så fantastiskt otroligt vacker. Semy ska skatta sig lycklig. Keep up the good work:)

2011-08-19 @ 10:43:38
URL: http://darkashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0