Motivation

Har varit på RIKTIGT dåligt humör några dagar. Trött och lättirriterad. Dåligt samvete för att jag har försummat träningen, mina sömnproblem och humörsvägningar beror såklart på att jag inte rört mig så mycket som kroppen vill. Varför ska det vara så svårt att bara göra det jag vet att kroppen mår bra av? Så idag blev det faktiskt en löprunda :) Och jag är så jäkla nöjd, glad och trött i kroppen, inatt kommer jag sova - äntligen.


Ni är säkert fler som är som jag. Längtar efter träningen men kommer aldrig iväg. Men egentligen är det så lite som krävs - även fast det just för stunden känns som ett jätte projekt. Ta dig över hindret bara så kommer du tacka dig själv :) Hur gör ni andra som kommer iväg för att motivera er? :D



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag känner verkligen igen mig. Nu har jag varit sjuk och inte kunnat träna pga det, och då längtar man efter det extra mycket!

Jag bor för tillfället i Florida och mitt mål är gå ner i vikt tills jag kommer hem i jul! Jag är laddad men vi får se hur det går :-)

Hur motiverar du själv dig?

2011-08-30 @ 02:16:17
URL: http://mumeli.blogg.se/
Postat av: malin

SÅ svårt att hitta motivationen igen när man TAPPAT den.. Jag var utomlands en vecka och kom hem förra veckan.. Veckan i solen LÄNGTADE jag hem till träningen igen..MEN väl hemma igen, så är jag sååå jävla SLÖ! Idag har jag dock köpt träningskort, så nu jävlar SKA motivationen hittas igen!

2011-08-30 @ 18:20:49
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/
Postat av: Thomas

Det handlar om att TA SIG tid, man FÅR ingen tid för att träna.... prioritera alltså...och hitta något man tycker är kul, som man kan hålla på med över en längre tid.



Ha en bra dag :)

2011-09-01 @ 14:20:38
URL: http://www.lattareliv.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0