Malins och Evas nya

Gjorde en text på Malin igår. Det var lite svårare än jag hade trott. Så är det ju med det mesta ;) Men någon stans måste jag ju börja. Vi valde ett typsnitt som ser ganska handskrivet ut. Hade inte fixat att göra det snirkligare eller tunnare faktiskt! Tyckte det blev bra. Helheten blir ju cool, när man på håll ser att det är en längre text. Skavanker här och där ser man kanske när man tittar riktigt nära. Men men..








Ett hjärta med vingar och horn på Eva :) Gjorde jag idag.




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är otroligt imponerad över dina tattueringar! Vad tar du för en tattuering? Kram

2011-08-23 @ 19:52:04
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: eva

åter igen tusen tack för idag. är supernöjd med mina bägge nya.............vi ses igen ;)

2011-08-23 @ 21:47:20
Postat av: Fredrik

"Skavanker här och där ser man kanske när man tittar riktigt nära. Men men."



Hur kan man ha en sågan inställning till sitt tatuerande? Man skall inte ge sig på en svår tatuering om man inte kan hantera det. Det finns så många dåliga tatueringar gjorda av människor med den inställningen.



Även om kompisen du tatuerar blir nöjd, betyder det inte att det är bra! Det är kanske bättre än de själva skulle kunna gjort det, men det betyder inte att det är ok!

2011-08-24 @ 10:07:48
Postat av: Siolia

Fredrik: Jag förstår vad du säger :) Men för att jag ska kunna utvecklas så måste jag ju göra sådant jag tror är svårt. Det mesta är ju svårt innan jag gjort det. Kanske har jag för höga krav på mig själv - och det ter sig i att jag säger att jag ser någon skavank här och där, någonting jag kan göra bättre nästa gång.



Hur kan det vara fel att vara självkritisk och vilja utvecklas? Alla jag tatuerar vet hur länge jag har tatuerat och att jag inte jobbar på en studio. Alla jag tatuerar vet vad dom ger sig in på. Så länge dom jag tatuerar tycker att det är okej att vara klotterplank i min strävan på att bli bättre så tycker jag inte att jag gör fel.



Är det just att jag skrev i bloggen att jag ser någon skavank här och där som stör dig? Eller att jag tatuerar över huvud taget?

2011-08-24 @ 19:01:51
URL: http://siolia.se
Postat av: Malin

Fredrik, det är mig som Sara tatuerat och hon har gjort flera stycken på mig och jag är supernöjd!

Jag tycker att hon är bättre än många andra som t om har studio i denna stad.

Jag och alla är medveten om att det kan bli fel eller lite mindre skavanker, men om man inte vill riksera det så går man ju till Pecka, eller hur?

Men han började ju någonstans han med, ingen föds som proffs, man utvecklar sig hela tiden och jag kan lätt säga att jag kommer låta Sara tatuera mig igen!

Jag är stolt över hennes verk och att ha en sådan duktig vän!!

2011-08-25 @ 14:23:10
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0