Äntligen träning

Tänkte ni skulle få se en bild på mitt nya lååånga hår. Men jag orkar inte ta någon bild ikväll, fixar det i morgon! Kom just hem frå spinning, har varit lat i flera veckor nu (nog för att jag har en hyffsat bra anledning) Har tryck i mig choklad och kakor i mängder med tanken att jag i vilket fall som hest ändå kommer att gå upp i vikt. Haha! Inte den sundaste tanken kanske ;) Jag ska skärpa mig. Imponerad över att jag fortfarande har lite flås kvar.

Varför finns det inte ett vegetariskt julbod i stan att gå på??
Jag vill också som alla andra gå och äta ett maffigt julbord med all mat man kan tänka sig.



Ni får denna bild istället..långt hår, men inte så långt som det är nu ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tänkte bara tipsa dig om det här; http://www.youtube.com/watch?v=xtOZi7my5KU&feature=g-u



Du som gillar ugglor ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0