Hej magen

Flingor och mjölk till frukost, mosad potatis med smör till lunch och flingor med a-fil till middag. Haha, vad är det som händer med mina annars så uppfinningsrika matvanor. Jag är inte så hungrig längre, iallafall inte när jag är i närheten av mat. Finns det dock ingen mat i närheten - som när jag är på India några timmar då kan jag nästan dö om jag inte får en ostmacka med gurka. Hade sådan galen huvudvärk så gick hem lite tidigare idag, somnade på en gång. Pigg har jag inte blivit. Men jag väntar med spänning på när dagen kommer då jag som alla säger ska bli pigg igen!


Jag önskar jag kunde vara som Bibi. Strunta i om magen växer, bara äta och sova och må bra. Jag märker så fort när jag lägger på mig lite i ansiktet, jag gillar det inte. Kan knappt ha mina jeans längre heller, små i midjan. Vet inte om jag vågar stänga in magen i supertajta jeans, känns som att jag mosar..någon..


Kommentarer
Postat av: towa

<3

2011-12-14 @ 22:22:56
Postat av: towa

<3

2011-12-14 @ 22:23:20
Postat av: Elin

Åh, bibi <3

Postat av: eva

grattis så mycket till liten bebbe i magen.

nä kläm inte in någon :-) utan satsa på leggings....

hoppas du får en riktigt skön och mysig jul. bibbi är vackrast :-)

2011-12-15 @ 09:48:39
Postat av: Emilie

Haha! Vilken bild! :) I början av graviditeten är det inte så kul eftersom, åtminstone jag, såg mest..lite fet ut istället för gravid. Men snart kan du nog vara stolt över kulan! Skippa jeansen! Mammastrumpbyxor och klänning/kjol! Eller mammajeans.



Stort GRATTIS!

2011-12-15 @ 13:22:31
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: m

Förhoppningsvis känns det bättre sen när du SER gravid ut! Njuuut sen av den där maggen och låt den växa! Hiva bort dina vanliga byxor redan nu, så slipper du jämföra med ditt "vanliga jag".. Köp mammabyxor- eller ännu bättre: strumpbyxor, leggings eller nåt sånt :)

2011-12-18 @ 19:51:06
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0