Potatis!

Första dagen som jag känner mig pigg :) Hoppas att det håller i sig! Har formaterat om min dator så nu har jag inga bilder på den, men ska rycka upp mig och ta med mig kameran ut någon dag och ta lite fina vinter bilder. Älskar när snön ligger så tungt på träden som den gör nu, det är så vackert! Utsikten från våra stora fönster ut mot Rådhuset blir extra fin när staden drunknar i snö ♥ Har pysslat lite med en bloggdesign idag, var så jäkla länge sedan så hade glömt det mesta, men det var kul. Fick min kreativa hjärnhalva jobba lite ;)


Nu kokt potatis med smör - det godaste som finns!
Jag blir snart moster, Emma är beräknad till 21/12..vi håller andan och väntar.

Kommentarer
Postat av: Lina

hihi! :D

Nej vi har inte träffat dig, men har hört från pappa att du är jätte snäll! :)

Hihih, tack! :)

2011-12-12 @ 19:39:48
URL: http://ryttarre.blogg.se/
Postat av: Lina

är det okej ifall jag lägger till dig via bloglovin? :D

2011-12-12 @ 20:57:17
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0