Feliway

Vi har varit oroliga ett tag för Zsa zsa zoo. Jag var rädd att han kanske hade fått FIP som min andra katt tyvärr fick. Och honom tog jag ner för ett halvår sedan ungefär. Men nu har jag fått svar på blodprover som inte tyder på FIP. Så skönt. Njurbesvärd visade några prover men urinprovet igår visade också på att allt var grönt. Dock ska han äta nåt speciellt njurfoder för att förebygga problem. Så nu har jag en katt på njurfoder, en katt på kattungefoder och en katt på dietfoder!? Hur ska jag få ihop det här. Mina katter äter när dom vill och maten står framme. Nu måste jag eventuellt börja med mattider så att jag har översikt på vem som äter vad. Jag får ändra vanor helt enkelt...Har någon av er katter med liknande problem?

 

Köpte Feliway idag. Genom att efterlikna kattens naturliga ansiktsferomoner skapar Feliway en känsla av lugn och välbefinnande inom kattens närmiljö. Kan användas för att skapa bra stämning bland katter och även ge den nya katten lättare att anpassa sig.

 

Någon som provat??


Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej!



Jag testade Feliway för några år sedan men märkte ingen skillnad på mina katter. Jag hade då en katt som var väldigt stressad och orolig men det löste sig när vi flyttade till hus och han fick gå ut...



Lycka till!

2011-09-27 @ 01:33:19
URL: http://prestberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0