Julpynt

I ugnen står en mjuk pepparkaka och senare idag ska jag hämta granris som jag ska hänga kulor och röda rosetter i. Än så länge har jag gjort en adventsstake, fixat fram en julstjärna till fönstret och gjort några blompåsar med hyacinter. Rätt mycket gjort inför julen för att vara jag :D Tror aldrig jag har ansträngt mig så mycket något annat år som nu. Det är ju så himla mysigt. Vi köpte en ny matta till vardagsrummet igår också. På IXO House. Den är vit/grå och skimrar lite i silver.



Kommentarer
Postat av: Jontte

JUL <3



Om du har lust så lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker om det att pizza är grönsaker i USA nuförtiden!

2011-11-26 @ 22:41:24
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0